OVername Thorvicus Teambuilding

Xperience Events neemt vanaf 14 februari de activiteiten van Thorvicus Teambuilding over onder de nieuwe vlag Xperience Teambuilding. Voor een uitbreiding van het aanbod is het nog even wachten.

Xperience Events had al sinds het begin van 2021 een samenwerkingsovereenkomst met Thorvicus Teambuilding. Zo stelden we ons team al ter beschikking voor de organisatie van de teambuildings. Aan deze samenwerking komt nu een einde. Alexander Castro, CEO van Thorvicus Teambuilding, heeft besloten om zijn zelfstandige activiteit stop te zetten.

Door de samenwerking die we reeds hadden was het voor Thorvicus en Xperience Events de perfecte moment om beide organisaties te fuseren. Wij bij Xperience Events voelen ons vereerd om de activiteiten van Throvicus Teambuilding over te nemen en sterker te laten doorgroeien.

Naamsverandering
Uiteraard zullen er achter de schermen bij Xperience een aantal zaken gaan veranderen, maar de klant zal hier zo min mogelijk hinder van ondervinden. Het enige dat zal veranderen is de naam. Het bestuur van Xperience heeft er voor gekozen om een Thorvicus Teambuilding om te dopen naar Xperience Teambuilding. We geven het deze naam om de klant een duidelijk herkenningspunt te geven van ons merk “Xperience”. De slogan: “Altijd een full xperience” zal ook opnieuw worden gebruikt.

Voor de uiteindelijke lancering van een nieuwe reeks teambuildings is het nog even wachten. Voorlopig kun je gewoon uit het bestaande aanbod kiezen.

www.thorvicus.be           www.xp-events.be

Gepubliceerde artikels